Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Angela G. Pitlinger: Η συγγραφέας της φαντασίας (Συνεντευξη στο Dolce.com.cy)



Η Angela G. Pitlinger έχει τελειώσει γραφιστική και διακόσμηση, είναι σύζυγος  και μητέρα δυο παιδιών αλλά το ανήσυχο πνεύμα της την οδήγησε στην συγγραφή ενός βιβλίου φανταστικής λογοτεχνίας με τίτλο «Naradel: Η μάχη της Σκιάς και τα αρχαία μυστικά». Το βιβλίο είναι τριλογία και ακολουθούν "Η απελευθέρωση των Εξουσιαστών" και "Η χρυσή στρατιά των δράκων".
Ας γνωρίσουμε λοιπόν την συγγραφέα Άντζελα όπως μας συστήνετε μέσα από τη συνέντευξη που ακολουθεί.

Άντζελα έχεις τελειώσει γραφιστική και διακόσμηση, είσαι παντρεμένη και έχεις και δυο παιδάκια. Μίλησε μας λίγο για σένα…
Εγώ πέρα από όλα αυτά που αναφέρατε και ακολούθησα στη ζωή μου, τις σπουδές μου και την οικογένεια μου, θέλω να σας ανακαλύψω έναν κόσμο που έχω σαν συγγραφέας. Τον κόσμο αυτόν που με καθηλώνει και με έκανε να συγγράψω το βιβλίο αυτό που έχετε στα χέρια σας. Επειδή νιώθω τώρα ότι ζω μαζί με τους ήρωες μου, κι έτσι θα ήθελε το κοινό μου να με γνωρίσει πέρα από τον ρόλο της μητέρας και της μόρφωσης, να προσφέρω στον αναγνώστη τη φαντασία μου μέσα από την γραφή μου.

Σύζυγος και μητέρα δύο παιδιών βρήκες το χρόνο να κυκλοφορήσεις την τριλογία NARADEL…Πως αποφάσισες να γράψεις και από πού εμπνεύστηκες;
Το ανήσυχο πνεύμα μου ζούσε καταστάσεις που δεν μπορώ να σας τις διηγηθώ πάρα μόνο να σας δώσω το βιβλίο μου ως απάντηση του ερωτήματος σας. Κάθε λέξη μου θα είναι κενή εάν δεν βάλω μπροστά σας αυτό το βιβλίο που σαν κινηματογραφική ταινία έζησε στην φαντασία μου.

Πες μας λίγα πράγματα για το βιβλίο. Τι πραγματεύεται;
Σε μια εποχή όπου η μαγεία ανοίγει τα φτερά της και μας παρασέρνει πετώντας μας μακριά, σε έναν εξωτικό κόσμο, στον οποίο η φαντασία των ονείρων γίνεται πραγματικότητα και τα οράματα έχουν χρώμα και ψυχή, ένα αγόρι γεννιέται, με μοναδικό σκοπό να πολεμήσει το κακό που προσπαθεί να κυριαρχήσει για μια ακόμη φορά. Ο διάδοχος του Νάραντελ, είναι η ελπίδα και ο μοχθηρός Ντράντινγκ, η καταστροφή. Από το Τάγμα των μεγάλων μάγων Μάνταφαρ, ένας ξεχωρίζει από τους άλλους και δίνει μια μεγάλη μάχη εναντίον του τρόμου και της μοχθηρίας της Σκιάς, στο χάσμα του Αντάν, εκεί όπου οι ψυχές είναι φυλακισμένες και το μονοπάτι της σωτηρίας έχει γκρεμιστεί. Ο οραματιστής Ρελίκ, από το νησί του Κρόνου αντιλαμβάνεται ότι το κακό έχει ήδη κατοικήσει εκεί και μαζί με δύο αδελφικούς του φίλους ανακαλύπτουν μια ομαδική δολοφονία και καλούν τις φυλές του Νάραντελ για να εξιχνιάσουν το μεγάλο έγκλημα. Κοντά στο κάστρο σε ένα μικρό δάσος, ένας ξυλουργός βρίσκει νεκρή μια γυναίκα, όπου την προηγούμενη νύχτα είχε γεννήσει ένα κορίτσι. Το
όνομα της είναι Νία και η μοίρα της επιφυλάσσει ένα μεγάλο μυστηριώδες παιχνίδι……..

Έπαιξαν κάποιο ρόλο τα παιδιά σου στο ότι έχει να κάνει με φανταστική λογοτεχνία;
Πάντα τα παιδιά εξιτάρονται με τον φανταστικό κόσμο, με τους ήρωες των δυνάμεων και με την νεανική φλόγα που κρύβουν στις καρδιές τους. Συγγράφοντας το έργο μου έβλεπα αυτά τα δυο μου παιδιά, στην όραση τους να βλέπουν μια μητέρα η οποία ακούμπησε αυτό το κατά τα άλλα  ακατόρθωτο όνειρο τους. Να ζουν με τη μητέρα τους ταυτόχρονα με τους ήρωες της σε ένα κοινό σπίτι.

Ο κόσμος σήμερα διαβάζει; Πιστεύεις ότι ένας συγγραφέας στις μέρες μας μπορεί να ζήσει από αυτό;
Ο σκοπός μου δεν είναι ζήσω από το βιβλίο αλλά να μοιραστώ τις σκέψεις μου, τις ανησυχίες μου και την ελπίδα μου με το αναγνωστικό κοινό. Η μοναδική ελπίδα του κόσμου είναι ένα καλό βιβλίο.

Τώρα γράφεις κάτι άλλο;
Θα ήταν δυνατόν τώρα να σταματήσω;

Κλείνοντας θα θελα να μου πεις ποια ευχή σου θα θελες να πραγματοποιηθεί ;
Να είναι η πένα μου και το μελάνι της γραμμένα στις καρδιές των αναγνωστών μου.

*Η συνέντευξη δόθηκε στην Μαρίνα Φραγκεσκίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...