Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Εκδόσεις Ωκεανός

Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι ένα καινούργιο μου έργο θα βγει την άνοιξη από τις εκδόσεις Ωκεανός. Πρόκειται για ένα βιβλίο με έρωτα, πάθος και περιπέτεια. Αφήνουμε  για λίγο πίσω μας τη φανταστική λογοτεχνία για να δοκιμαστώ και σε κάποια άλλα έργα που μου τράβηξαν το ενδιαφέρων και μου κινητοποίησαν την έμπνευση. Θα έρθει όμως και η στιγμή που θα ξαναεμφανιστεί στο προσκήνιο η φαντασία και το ταξίδι στο Νάραντελ και μάλιστα δυναμικά. Έχετε υπομονή. Προς το παρών όμως είμαι ευτυχής και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη σημαντική στιγμή της ζωής μου. Ένας μεγάλος Εκδοτικός Οίκος με δέχτηκε και μάλιστα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνάμε. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κυρία Ελένη Κεκροπούλου που θέλησε το όνειρο μου να το κάνει πραγματικότητα.
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλους!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...